Dubbel

Härom veckan kom jag på en rolig grej. jag lever verkligen dubbel-liv. jag har två jobb - i olika städer, vilket gör att jag lever två helt olika liv två ggr per vecka. I mitt ena liv har jag flyttat hemifrån, bor i min alldeles egna lilla etta, lever storstadsliv och jobbar på en stort varuhus mitt i city, åker tunnelbana, lagar mat själv eller med vänner, går ut och dansar till fem på nätterna, träffar massa nya människor varje dag osv.... i mitt andra liv bor jag hemma hos mamma och pappa, tar bilen till jobbet, jobbar i en liten butik utanför staden, hänger med gamla x och träffar människor jag känt hela livet. haha man borde alltid ha två jobb, två hem, två pojkvänner, två bilar, två miljöer, två olika kretsar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0