8 Novemberrrrrrr

hej hej hallå bloggen!

måndag idag och ledig dag. har tränat, städat och diskat å putsat min lilla lya. nu har jag legat däckad i sängen ett tag i brist på annat. ska om en stund promenera in till city, möte upp sofia och åka hem till hennes nya lägenhet och laga tacos. mysig måndag! imorgon är jag också ledig, ska vara hos AW och slinga håret och förlänga det redan kl 10:00 iiiiihhh nervös! hoppas det blir finfint! sen blir det hardwork ons-fre, ledig helg med linda-besök och utgång!! wiiii! sen jobba två dagar för att sedan ta nattåget hem till falun. ska jobba ons-fre på en ny butik, ska bli jättekul och spännande! saknar mami och papi jättemkt också, mammig som jag är.

gillar mitt liv väldigt mycket just nu. jag trivs superbra med mitt jobb och har saker, projekt och mål att se fram emot. känner mig så oerhört tacksam att jag har världens bästa familj, det mest underbara vännerna och ett eftertraktat (för att inte ha utbildning dvs.) jobb. Denna höst har jag gjort massa saker jag vanligtvis inte skulle gjort; jag har sagt upp mig, flyttat hemifrån, skaffat nytt jobb och bor helt ensam trots att jag flera ggr tvivlat på mig själv. men jag har klarat det och jag känner hur jag bara blir starkare och starkare. och det känns så sjukt bra!!! man måste våga släppa allt och hoppa för att utvecklas.
De två kommande veckorna kommer bli grymma. lets go!



...and I never was smart with love 
I let the bad ones in and the good ones go 
But I'm gonna love you like I've never been hurt before 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0