Dance me to the end of Love

Avslutar denna fina vecka och helg med en stor kopp thé och en kardemummabulle. mums!
Veckan börjades med en skön och välbehövlig ledig dag, tisdag spenderades hos frisören för folieslingning och även lite massagestol. välbehövligt då min dag började uruselt, vaknade helt förstörd trots att jag sovit åtta timmar, strömmen går, måste stressa till AW i SNÖREGN och UTAN paraply. sen ringde jobbet så kilade in och jobbade till nio. onsdan bestod även den av jobb. torsdag också, direkt efter jobbet åkte jag till aw för att förlänga håret. blev hur nöjd som helst! äntligen har jag fått mitt drömhår mihi. sen direkt hem till maja för mys med tjejerna eftersom jullan var på besök! Fick sedan nattbesök av henne, tror vi satt upp halva natten och bara prata prata prata om ALLT. så sjuuut längesen vi sågs på riktigt så det var så mysigt så! Fredagen blev en trött och lång jobbdag. vid 18-tiden höll jag och angelina på att fnissa ihjäl oss åt diverse tråkiga skämt..hahah. efter jobbet köpte jag med mig en stor godispåse och sushi och åkte hem och myste ner mig i sängen med idol.

Lördag morgon kom linda hit från uppsala! ååh vad glad jag blev! vi gick runt lite på söder i secondhand butiker, drack kaffe på ett riktigt retrofik och shoppade på götgatan. Vi mötte sedan upp sara och hanna och köpte alkohol och tilltugg tillkvällen. efter lite chill och god mat kom alla hem till mig för vin och förfest! hur mysigt som helst, massa prat, skratt och tårar. ååh vad jag älskar mina vänner!! helt galet. sedan tog vi en taxi till amba, dansade järnet till darwin & backwall, totaldog och åkte hem för välbehövlig skönhets sömn. Söndagen var riktigt ruskväder så jag och linda begav oss till sveavägen för stor brunchbuffé, fyfaaaan vad gött det var! sedan mötte vi upp hanna och lämnade linda vid tåget. jag och bror tog en sväng på stan och sen hem. VILAAAAAAAAAAAAAA!

Imorn är det dags för jobb igen! så ska lägga mig tidigt så jag är utvilad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0