Utan dina andetag

Vad konstigt det är med drömmar. Man kan somna på kvällen och bestämt sig för en sak, sen drömmer man det helt motsatta och vaknar och har ändrat sig helt. eller känslorna har det iallafall. drömmarna speglar nog det man egentligen vill innerst inne i hjärtat medan när man är vaken försöker huvudet tänka klart och inte störas av vad hjärtat vill. åååååh jobbigt det här.

jag är ivilket fall hemma hos mamma och pappa nu, sjuk. måste vila min kropp, den har sagt ifrån helt! det går helt enkelt inte att jobba på två deltidsjobb, pendla och samtidigt vara sjuk.. då blir det så här! men rätt mysigt att vara hemma och bara vara, känns behövligt. men samtidigt kommer alla tankarna. vad vill man i livet??? nu imorse kom jag från ingenstans på att jag vill flytta till göteborga, helt säker på att jag komma hitta mitt livs kärlek där. haha skrattar åt mig själv men blev helt bombsäker på det, känslomänniska som man är! får se vad livet har att bjuda på framöver..

Skulle nog mest av allt just nu önska mig en vecka i fjällen med fina vänner, snowboard, fest och massa mys! kanske kan bli av i januari? sen vill jag börja plugga också. mycket man vill. just ja! jag är på jakt efter den perfekta vitgrå pälsjackan också. och det finns en kille som jag tycker är mycket söt. hihi puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0