Something pretty

Jag vet inte varför, men jag saknar förra hösten. det är konstigt för om jag hade spolat tillbaka tiden till då skulle jag sagt att jag mådde dåligt och längtade efter nått nytt och bättre tider... men ändå var det nått speciellt med den hösten på nått sätt. mycket som hände och många saker som förändrades, mest till det bättre men det var mycket som jag jag försökte lämna bakom mig eftersom det gjorde så fruktansvärt ont. mycket förvirring och beslut som togs. jag vet inte...men när jag lyssnar på min spotifylista från då så längtar jag tillbaka. men egentligen vet jag vem det är jag saknar mest. det känns konstigt men jag vill nog ha han tillbaka, mer än någonsin även fast jag vet inte att det inte är bra och att det aldrig kommer bli vi igen.. men jag är helt säker på att det jag kände och känner för honom kommer aldrig ske med en annan människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0