California here we cooooome...

Alltså denna dagen, har bara gått från klarhet till klarhet! fantastiskt! fick toppenresultat på tentan vilken var chockerande, men baah inspirerande, taggande och helt otroligt! jag är så jävla bra! gick en kort promme i de dåliga vädret för att handla, ska ha egen kväll ikväll. vin, pestolasagne och godis! underbart. dessutom lyxade jag till det med att köpa med mig bagels och jordgubbar till en lyxfrukost imorn..yummmie. Nu sitter jag och kollar på o.c från början, åååååååh farligt. ska på möte om just kalifornien nästa vecka så de är farligt, men härligt härligt. Denna helg blir näst sista jobbhelgen. VÄRT! sen kommer bästvest hit imorn och blir lite vin på affären. blir bra de här! må allt hålla i sig nu..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0