PEPPA

Hej hallå. längesen man skrev nu! men denna vinter har varit hemsk, som en enda lång livskris/depression man åkt igenom som värsta sortens berg- och dalbana. men nujävlar börjar jag faktiskt känna pepp och hopp! hehe peppar peppar ta i trä att jag är frisk nu. ska bita ihop nu sista tiden i stockholm och bara göra det bästa av det, plugga och hänga med vänner och hitta på massvis med roliga saker. man behöver inte planera sitt liv i minsta detalj, det som sker sker av en mening och allt för något gott med sig (hoppas jag?). Jag faktiskt provat på en massa saker sedan studenten och även fast jag ofta hamnat fel så har jag varit otroligt modig och lärt mig och utvecklats massa på vägen. och det är jag jävligt stolt över! det finns så många människor som väljer tryggheten före det otrygga, och jaa jävligt tryggt men det kan man göra om fem-tio-elva år!! det är nu man ska leva livet och göra massa. man ska njuta av att kunna göra vad jag vill. som nu, jag trivs inte i stockholm och därför kan jag flytta hem i sommar och göra nått helt annat, byta stad osv UTAN ATT TÄNKA PÅ NÅN ANNAN! det är ju faktiskt en otrolig frihet. för förr eller senare kommer man vilja känna tryggheten och stadga sig nånstans och jag övertygad att förr eller senare kommer den även komma till mig. och jag har det jävligt bra. jag är bäst helt enkelt! AAH! JAG ÄR BÄST! NU JÄVLAR KÖR VI!  VÅREN OCH SOMMAREN JAG REDO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0