Yam yam

När man använder veckor till att leka helg med så får man lov att använda helgen till att ha som veckodagar..mindre kul. då jag hade pub med skolan i onsdags och sen drog till uppsala direkt efter föreläsningen i torsdag för att gå på nation var jag sjukt sliten i fredags. sov hela eftermiddagen, vaken några timmar för att sedan somna klockan nio och sova till nio dagen efter...sen dess bara plugg meaning läsa läsa läsa. my head is killing me!! jag måste verkligen skaffa läsglajjer i veckan annars kommer jag snart få byta huvud. hade iallafall en väldigt mysigt torsdagsnatt med en väldigt söt person :) pirr pirr. nästa vecka blir att ta tag i vår granskningsuppgift, ta tag i livet och slinga håret. VILL BLI PIGG IGEN! sommar kom igen, kom snabbare. ska dock uppsöka läkare för att kolla att står rätt till med mig, är ständigt trött och ont i magen så fort jag äter något..skumt. nu ska jag möta upp bror och handla tacosingredienser sen slänga mig i sängen i kolla solsida. puss och massvid med kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0